Wednesday, November 11, 2009

racist

aku bangun awal arini.
setelah dpat makan nasi lemak ayam peha besa dan kekenyangan, aku melepak2 sambil menunggu waktu tepat pkul 2 utk ke kelas strategic management.
oh, ya..pd kul1030 sblum 2 aku mengantar laptop ku ke kedai komputer dengan tujuan untuk meng'format' laptop.situasi di kedai itu.

macha~oh, u..kenape dengan laptop, rosak lg ke?..
aku~ha'a, kene virus lg..
macha~laptop pe ya, acer?
aku~bukan, compaq..

setelah makhluk itu mbuka laptop ku, die berkata..
macha~eyh, cmna file ni boleh hilang, virus la ni..
aku~itula, so kene format la..format c je kan?..
macha~oke2..i maw offer u..antivirus avira..campur sama format, i give u 90..ok?

aku berfikir sejenak..duet xde.
aku~bos, xpela, next time la i amek ori nye antivirus 2..
macha~oke, no prob..
aku~bile eyh bole siap, dalam petang ni bole?..
macha~bole2, tp petang dlam kul7,8 la er..
aku~aiseh..oke2 la..

n selepas itu aku beredar n blik ke uma swe ku.
dari kul2-745pm aku di kelas..

odw blik, aku terus singgah ke kedai komputer itu..
aku~boss, suda siap ke?..
macha~hello, u pnye laptop sy suda anta kl..
aku~erk?..kate ptg bole siap..
macha~u pnye laptop display xde..arini saja u pnye laptop ke7 mcam itu.
aku~aiseh..camna nie..bile bole siap?
macha~i try la, nt i call u k..
aku~oke2 la..

BULLLLSHIIITTTT!!!...
p***nya macha. aku mati2 ingat abes klas aku bole sambung buat keje.
now nga stuck ngan acer nauzubillah yg xle buat pape ni..
TEKANAN beb!..

+!@#&*&(*+)_@&$%^#$@#$@$**&)...
*(maki-makian yang akan merosakkan satu malaysia)

sumpah aku xkan pegi anta kt kedai 2 lg.
pagi cakap lain ptg cakap lain.
cam haram.

No comments:

Post a Comment